Sektor razvoja proizvoda i digitalnih kanala
Odgovornosti:
· vođenje odjeljenja kartičnog poslovanja, organizacija i koordinacija radnih procesa;
· rješavanje najkompleksnijih zadataka u odjeljenju;
· upravlja radom tima, prati izvršavanja delegiranih zadataka u cilju efikasnog sprovođenja aktivnosti unutar tima odjeljenja kartičnog poslovanja;
· implementira i održava ponudu platnih kartica Banke;
· koordinira i sprovodi dnevnu i periodičnu kontrolu tehnološkog procesa rada platnih kartica i bankomata, po potrebi inicira i učestvuje u implementaciji ispravki;
· koordinira i aktivno učestvuje u projektima implementacije (setovanje, parametrizacija i testiranje) novih proizvoda i novih sistemskih funkcionalnosti platnih kartica i bankomata, kao i izmjene postojećih;
· proslijeđuje poslovnoj mreži informacije o novim kampanjama za kartice;
· prati i održava rad aplikativnih rješenja za kartično poslovanje, po potrebi predlaže otklanjanje grešaka, optimizaciju i unapređenje u saradnji sa nadležnim organizacionim jedinicama i učestvuje u implementaciji istih;
· koordinira i obavlja dnevnu operativnu komunikaciju sa kartičnim procesorom i kartičarskim organizacijama i dobavljačima usluga u segmentu svakodnevne realizacije kartičnog poslovanja i funkcionisanja bankomata, reklamacija i otklanjanja nepravilnosti;
· koordinira, sprovodi i predlaže unapređenja poslovnih procesa vezano za platne kartice i učestvuje u izradi internih akta iz domena nadležnosti;
· prati i kontroliše troškove za održavanje sistema platnih kartica i predlaže operativne mjere za njihovo usklađivanje sa budžetom, kao i načine optimizacije;
· koordinira i učestvuje u procesima vezanim za izdavanje kartica, funkcionisanje kartica i bankomata, obradu transakcija, formiranje izvoda, praćenju stanja na obračunskim računima;
· vrši provjeru da li su podnijete reklamacije na platne kartice prigovori, reklamacije ili sumnjive i sporne transakcije i u skladu sa tim koordinira neophodne aktivnosti sa drugim sektorima;
· organizacija i nadzor nad radnim procesima kao i uvođenje promjena;
· pripremanje izvještaja za internu/eksternu reviziju;
· koordiniranje, vođenje i kontrola rada u skladu sa važećim aktima koji regulišu odnosno područje;
· prenosi stečena znanja zaposlenima u odjeljenju;
· evaluacija rada zaposlenih u odjeljenju;
· vođenje i učestvovanje u radnim i projektnim grupama;
· predlaganje tehnoloških rješenja u cilju unapređenja obavljanja posla;
· izvršavanje drugih poslova i naloga po upustvima nadređenog rukovodioca.
Potrebne kvalifikacije:
· Stepen obrazovanja: VII Smjer obrazovanja: dipl.ecc. / dipl.ing.
· Radno iskustvo: 5 godina
· Aktivno znanje engleskog jezika
· upotreba PC alata
Ključne kompetencije:
· pouzdanost i odgovornost
· etičnost
· samoinicijativnost
· saradnja sa drugima
· usmjerenost na stranke
· motivisanost
· ciljna usmjerenost
· odlučivanje
· delegiranje
· rješavanje konflikata
· obrazovanje i razvoj nasljednika
Ako ste zainteresovani za navedenu poziciju i ispunjavate uslove, molimo Vas da se prijavite putem LINKA, ne kasnije od 15.10.2025.godine.
Samo kandidati koji uđu u najuži izbor biće kontaktirani.