Idi na sadržaj
Direktor Odjeljenja kartičnog poslovanja
Lokacija: Podgorica
Vrsta: Puno radno vrijeme
Rok za prijavu: 15.10.2025

Sektor razvoja proizvoda i digitalnih kanala

 

Odgovornosti:

·         vođenje odjeljenja kartičnog poslovanja, organizacija i koordinacija radnih procesa;

·         rješavanje najkompleksnijih zadataka u odjeljenju;

·         upravlja radom tima, prati izvršavanja delegiranih zadataka u cilju efikasnog sprovođenja aktivnosti unutar tima odjeljenja kartičnog poslovanja;

·         implementira i održava ponudu platnih kartica Banke;

·         koordinira i sprovodi dnevnu i periodičnu kontrolu tehnološkog procesa rada platnih kartica i bankomata, po potrebi inicira i učestvuje u implementaciji ispravki;

·         koordinira i aktivno učestvuje u projektima implementacije (setovanje, parametrizacija i testiranje) novih proizvoda i novih sistemskih funkcionalnosti platnih kartica i bankomata, kao i izmjene postojećih;

·         proslijeđuje poslovnoj mreži informacije o novim kampanjama za kartice;

·         prati i održava rad aplikativnih rješenja za kartično poslovanje, po potrebi predlaže otklanjanje grešaka, optimizaciju i unapređenje u saradnji sa nadležnim organizacionim jedinicama i učestvuje u implementaciji istih;

·         koordinira i obavlja dnevnu operativnu komunikaciju sa kartičnim procesorom i kartičarskim organizacijama i dobavljačima usluga u segmentu svakodnevne realizacije kartičnog poslovanja i funkcionisanja bankomata, reklamacija i otklanjanja nepravilnosti;

·         koordinira, sprovodi i predlaže unapređenja poslovnih procesa vezano za platne kartice i učestvuje u izradi internih akta iz domena nadležnosti;

·         prati i kontroliše troškove za održavanje sistema platnih kartica i predlaže operativne mjere za njihovo usklađivanje sa budžetom, kao i načine optimizacije;

·         koordinira i učestvuje u procesima vezanim za izdavanje kartica, funkcionisanje kartica i bankomata, obradu transakcija, formiranje izvoda, praćenju stanja na obračunskim računima;

·         vrši provjeru da li su podnijete reklamacije na platne kartice prigovori, reklamacije ili sumnjive i sporne transakcije i u skladu sa tim koordinira neophodne aktivnosti sa drugim sektorima;

·         organizacija i nadzor nad radnim procesima kao i uvođenje promjena;

·         pripremanje izvještaja za internu/eksternu reviziju;

·         koordiniranje, vođenje i kontrola rada u skladu sa važećim aktima koji regulišu odnosno područje;

·         prenosi stečena znanja zaposlenima u odjeljenju;

·         evaluacija rada zaposlenih u odjeljenju;

·         vođenje i učestvovanje u radnim i projektnim grupama;

·         predlaganje tehnoloških rješenja u cilju unapređenja obavljanja posla;

·         izvršavanje drugih poslova i naloga po upustvima nadređenog rukovodioca.

 

 

Potrebne kvalifikacije:

·         Stepen obrazovanja: VII     Smjer obrazovanja: dipl.ecc. / dipl.ing.

·         Radno iskustvo: 5 godina

·         Aktivno znanje engleskog jezika

·         upotreba PC alata

 

Ključne kompetencije: 

·         pouzdanost i odgovornost

·         etičnost

·         samoinicijativnost

·         saradnja sa drugima

·         usmjerenost na stranke

·         motivisanost

·         ciljna usmjerenost

·         odlučivanje

·         delegiranje

·         rješavanje konflikata

·         obrazovanje i razvoj nasljednika

 

Ako ste zainteresovani za navedenu poziciju i ispunjavate uslove, molimo Vas da se prijavite putem LINKA, ne kasnije od 15.10.2025.godine.

 

Samo kandidati koji uđu u najuži izbor biće kontaktirani.