Računi i paketi
NLB PAKETI
NLB PAKETI ZA MLADE
Vaša banka na klik od vas
Zaboravite na odlaske u banku i redove na šalteru. NLB Klik vam donosi bankarstvo u digitalno doba - brzo, jednostavno i sigurno. Bilo da koristite računar ili mobilni telefon, sve funkcionalnosti su vam na dohvat ruke, a najsavremenije internet tehnologije garantuju bezbjedno korišćenje usluge u svakom trenutku.
Sigurnost vaših finansija je naš prioritet
NLB Klik koristi najsavremenije sigurnosne standarde - od jake lozinke i SSL enkripcije do automatskog isključivanja nakon perioda neaktivnosti. Za dodatnu zaštitu, kod za mobilnu aplikaciju je jednokratan i mbank aplikacija može da se koristi samo na jednom mobilnom uređaju. Usklađenost sa PSD2 regulativom dodatno potvrđuje visok nivo sigurnosti usluge.
Za aktivaciju na mobilnom telefonu (Android ili iOS) potrebno je da:
Sačekate SMS sa linkom za preuzimanje aplikacije i jednokratnim kodom od 16 cifara (stiže najkasnije 48h od ugovaranja usluge)
Preuzmete aplikaciju putem dobijenog linka
Unesete jednokratni kod
Kreirate PIN koji ćete koristiti za pristup i potvrdu plaćanja
Opciono: Možete uključiti i biometriju (Face ID ili fingerprint) za logovanje i potvrdu plaćanja.
Da biste aktivirali NLB Klik na svom računaru, potrebno je prvo aktivirati mobilnu aplikaciju. Nakon aktivacije mobilne aplikacije, koristite opciju „mtoken“ unutar aplikacije za aktivaciju NLB Klik-a na računaru. Ovaj postupak je neophodan i za svako naredno logovanje na ovaj kanal.
Ova metoda predstavlja dvofaktorsku autentifikaciju (2FA) koja je u skladu sa SCA standardima propisanim PSD2 regulativom.
Zaboravio sam PIN za pristup do NLB Klik- a. Šta da radim?
Stupite u kontakt sa Bankom preko jednog od dostupnih kanala komunikacije kako bi zatražili slanje novih parametara za ponovnu aktivaciju usluge.
Koji je najjednostavniji način za plaćanje računa preko aplikacije?
Platite račune brže uz predefinisane šablone koji su vam dostupni i na mobilnoj aplikaciji i na računaru. Kod svih kreiranih šablona za plaćanje mjesečnih obaveza, određena polja su već popunjena, potrebno je samo da upišete iznos i poziv na broj. A za sva prazna polja, date su dodatne instrukcije kako ih popuniti.
Na koji način da dođem do potvrde za izvršeno plaćanje bez odlaska u banku ili obraćanja Kontakt centru?
Bilo da aplikaciji pristupate sa telefona ili računara, u bilo kom trenutku možete preuzeti potvrdu u PDF formatu. Možete je preuzeti odmah nakon izvršene transakcije klikom na opciju „Preuzmite potvrdu“, a takođe, i u detaljima svake transakcije i Arhivi naloga dostupna je ista opcija, ukoliko vam potvrda zatreba kasnije.
Kako da promijenim limite potrošnje sa karticom bez odlaska u banku ili obraćanja Kontakt centru?
Pristupite NLB Klik- u i otvorite sekciju Kartice. Pronađite karticu kojoj želite da korigujete limite, a zatim opciju Podešavanja (limiti i kanali). U slučaju da pristupate sa računara, prije ovog koraka birate opciju Detalji kartice. Odaberite kanal (POS, ATM, internet) za koji želite da promijenite dnevne i/ili mjesečne limite, a nakon izmjena kliknite na opciju Sačuvaj. Karticu odmah možete da koristite u okvirima novih limita.