Skip to content
Osnovne kartične informacije

Saznajte više o ponudi na našem sajtu a zatim naručite karticu online ili u nekoj od poslovnica.

Pročitajte više

Informacije o troškovima možete dobiti u poslovnici ili sami naći na našem sajtu.

Pročitajte više

Za sve informacije pozovite +382 19888 ili pišite na info@nlb.me

Pročitajte više

Prigovor možete podnijeti u poslovnici, putem e-mail ili pozivom na +382 19888.

Pročitajte više

Dnevni limit za podizanje gotovine je bezbjednosno ograničenje za iznos koji možete podići u jednom danu sa vašim platnim karticama.

Pročitajte više

Podizanje gotovine na bankomatima NLB grupe je besplatno u zemlji i regionu dok kod svih ostalih bankomata mogu postojati različiti troškovi.

Pročitajte više
Sigurnost

PIN kod je tajni četvorocifreni identifikacioni broj korisnika kartice.

Pročitajte više

Novi PIN kod možete zatražiti pozivom na +382 19888 ili u poslovnici.

Pročitajte više

Ako prilikom plaćanja na POS terminalu dođe do blokade PIN-a, reset PIN-a je moguće odraditi na najbližem bankomatu izvršavajući uvid u stanje na računu ili podizanjem gotovine.

Pročitajte više

Cijena izrade novog PIN-a je 5€.

Pročitajte više

Pozovite Call centar na broj +382 19888 ili posjetite najbližu filijalu, gdje će se obaviti proces vraćanja kartice.

Pročitajte više

CVC2/CVV2 (Card Verification Value ili Card Verification Code) je trocifreni sigurnosni kod, otisnut na poleđini kartice.

Pročitajte više
Beskontaktno plaćanje

Beskontaktno plaćanje je plaćanje prilikom kojeg u trenutku prodaje karticu ne morate umetnuti u otvor POS terminala.

Pročitajte više

Da biste aktivirali uslugu beskontaknog plaćanja, potrebno je obaviti početnu kupovinu na POS terminalu sa čipom i unosom PIN-a ili podizanjem gotovine na bankomatu.

Pročitajte više

Beskontaktne kartice funkcionišu na bazi tehnologije NFC (Near Field Communication).

Pročitajte više
Praćenje i plaćanje

Obaveze po NLB platnim karticama sa odloženim plaćanjem izmirujete jednom mjesečno.

Pročitajte više

Prigovor možete uložiti lično u NLB poslovnici, možete ga dostaviti u pisanom obliku na e-mail info@nlb.me ili pozovite Kontakt centar na broj +382 19888.

Pročitajte više

U slučaju da ste zainteresovani za troškove u vezi sa upotrebom NLB platnih kartica, pozivamo vas da posjetite stranicu (link) ili se lično raspitate u NLB poslovnicama.

Pročitajte više

Sve kupovine sa NLB karticom možete pronaći u mjesečnom izvodu ili u NLB Klik-u.

Pročitajte više

Na mjesečnom izvodu su pored potrošnje prikazane obračunate redovne i zatezne kamate.

Pročitajte više

Predlažemo da se u ovom slučaju što je prije moguće obratite najbližoj NLB poslovnici.

Pročitajte više

Predlažemo da se u ovom slučaju što je prije moguće obratite najbližoj NLB poslovnici, gdje ćete uložiti žalbu za spornu transakciju.

Pročitajte više

U ovom slučaju predlažemo da se prije obratite najbližoj NLB poslovnici, gdje ćete uložiti žalbu za spornu transakciju.

Pročitajte više

Autorizacija je proces za odobravanje plaćanja karticama i može se obaviti automatski.

Pročitajte više

Privremena (pre) autorizacija znači provjera validnosti i iznosa sredstava na kartici potrebna za obavljanje djelimičnog ili cjelokupnog iznosa rezervacije.

Pročitajte više

Dupla zaduženja ili zaduženja netačnog iznosa su u većini slučajeva rezultat grešaka u trenutku prodaje na POS terminalima ili internetu ili obrade procesing centrima.

Pročitajte više

Seznam za primerjavo je prazen

Na primerjalnem seznamu ni shranjenih izračunov. Za primerjavo morate dodati nekaj izračunov.