Računi i paketi
NLB PAKETI
NLB PAKETI ZA MLADE
Saznajte više o ponudi na našem sajtu a zatim naručite karticu online ili u nekoj od poslovnica.
Pročitajte višeInformacije o troškovima možete dobiti u poslovnici ili sami naći na našem sajtu.
Pročitajte višeZa sve informacije pozovite +382 19888 ili pišite na info@nlb.me
Pročitajte višePrigovor možete podnijeti u poslovnici, putem e-mail ili pozivom na +382 19888.
Pročitajte višeDnevni limit za podizanje gotovine je bezbjednosno ograničenje za iznos koji možete podići u jednom danu sa vašim platnim karticama.
Pročitajte višePodizanje gotovine na bankomatima NLB grupe je besplatno u zemlji i regionu dok kod svih ostalih bankomata mogu postojati različiti troškovi.
Pročitajte višePIN kod je tajni četvorocifreni identifikacioni broj korisnika kartice.
Pročitajte višeNovi PIN kod možete zatražiti pozivom na +382 19888 ili u poslovnici.
Pročitajte višeAko prilikom plaćanja na POS terminalu dođe do blokade PIN-a, reset PIN-a je moguće odraditi na najbližem bankomatu izvršavajući uvid u stanje na računu ili podizanjem gotovine.
Pročitajte višeCijena izrade novog PIN-a je 5€.
Pročitajte višePozovite Call centar na broj +382 19888 ili posjetite najbližu filijalu, gdje će se obaviti proces vraćanja kartice.
Pročitajte višeCVC2/CVV2 (Card Verification Value ili Card Verification Code) je trocifreni sigurnosni kod, otisnut na poleđini kartice.
Pročitajte višeBeskontaktno plaćanje je plaćanje prilikom kojeg u trenutku prodaje karticu ne morate umetnuti u otvor POS terminala.
Pročitajte višeDa biste aktivirali uslugu beskontaknog plaćanja, potrebno je obaviti početnu kupovinu na POS terminalu sa čipom i unosom PIN-a ili podizanjem gotovine na bankomatu.
Pročitajte višeBeskontaktne kartice funkcionišu na bazi tehnologije NFC (Near Field Communication).
Pročitajte višeObaveze po NLB platnim karticama sa odloženim plaćanjem izmirujete jednom mjesečno.
Pročitajte višePrigovor možete uložiti lično u NLB poslovnici, možete ga dostaviti u pisanom obliku na e-mail info@nlb.me ili pozovite Kontakt centar na broj +382 19888.
Pročitajte višeU slučaju da ste zainteresovani za troškove u vezi sa upotrebom NLB platnih kartica, pozivamo vas da posjetite stranicu (link) ili se lično raspitate u NLB poslovnicama.
Pročitajte višeSve kupovine sa NLB karticom možete pronaći u mjesečnom izvodu ili u NLB Klik-u.
Pročitajte višeNa mjesečnom izvodu su pored potrošnje prikazane obračunate redovne i zatezne kamate.
Pročitajte višePredlažemo da se u ovom slučaju što je prije moguće obratite najbližoj NLB poslovnici.
Pročitajte višePredlažemo da se u ovom slučaju što je prije moguće obratite najbližoj NLB poslovnici, gdje ćete uložiti žalbu za spornu transakciju.
Pročitajte višeU ovom slučaju predlažemo da se prije obratite najbližoj NLB poslovnici, gdje ćete uložiti žalbu za spornu transakciju.
Pročitajte višeAutorizacija je proces za odobravanje plaćanja karticama i može se obaviti automatski.
Pročitajte višePrivremena (pre) autorizacija znači provjera validnosti i iznosa sredstava na kartici potrebna za obavljanje djelimičnog ili cjelokupnog iznosa rezervacije.
Pročitajte višeDupla zaduženja ili zaduženja netačnog iznosa su u većini slučajeva rezultat grešaka u trenutku prodaje na POS terminalima ili internetu ili obrade procesing centrima.
Pročitajte višeSeznam za primerjavo je prazen
Na primerjalnem seznamu ni shranjenih izračunov. Za primerjavo morate dodati nekaj izračunov.