Skip to content

Bankomat mi je zadržao karticu. Šta da radim?

Bankomat može zadržati karticu iz različitih razloga. Ako je korisnik triput pogrešno ukucao PIN, ako je kartica je povučena ili je istekla, ali i ako je oštećena. Predlažemo da u slučaju da je bankomat zadržao karticu, pozovite Call centar na broj +382 19888 (24 sata dnevno) ili posjetite najbližu filijalu, gdje će se obaviti proces vraćanja kartice.

Povezana pitanja

CVC2/CVV2 (Card Verification Value ili Card Verification Code) je trocifreni sigurnosni kod, otisnut na poleđini kartice.

Pročitajte više

Cijena izrade novog PIN-a je 5€.

Pročitajte više

Ako prilikom plaćanja na POS terminalu dođe do blokade PIN-a, reset PIN-a je moguće odraditi na najbližem bankomatu izvršavajući uvid u stanje na računu ili podizanjem gotovine.

Pročitajte više

Seznam za primerjavo je prazen

Na primerjalnem seznamu ni shranjenih izračunov. Za primerjavo morate dodati nekaj izračunov.