Najavljujemo istraživanje zadovoljstva klijenata za 2024. godinu
09.10.2024.
U NLB Banci se tokom cijele godine trudimo da vas saslušamo i uvažimo komentare, sugestije, kritike i pohvale. Na taj način zajedno utičemo na unapređenje usluge.
Sada vas pozivamo da učestvujete u godišnjem istraživanju, koje nam pomaže da još bolje razumijemo vaše potrebe i očekivanja.
Istraživanje zadovoljstva klijenata koje sprovodimo tokom oktobra i novembra, će u ime NLB Banke raditi agencija Valicon iz Slovenije u saradnji sa agencijom Open Source iz Srbije.
Dobićete email ili telefonski poziv za učešće koje je dobrovoljno, a odgovori se tretiraju kao povjerljivi podaci.
Vaše mišljenje nam je dragocjeno i rezultati istraživanja će biti ključni za to da zajedno unaprijedimo usluge koje koristite, kako bismo ih što više približili vašim porebama.
Bićemo zahvalni ukoliko prihvatite poziv da učestvujete u ovom istraživanju i unaprijed zahvaljujemo na izdvojenom vremenu i svim informacijama koje ćete nam pružiti.
NAPOMEMA: Tokom istraživanja nećemo tražiti lične ili bankarske podatke (PIN, lozinke naloga, broj bankovnog računa, platne kartice...).
Ukoliko su Vam potrebne dodatne informacije ili imate nedoumica, sugestija, komentara u vezi sa bilo čim iz procesa istraživanja zadovoljstva klijenata, naše kolege iz Kontakt centra su dostupne putem mejla info@nlb.me i telefona 19888, radnim danima od 08.00 do 22.00 časa, subotom od 08.00 do 18.00 časova.
Hvala na povjerenju i saradnji.
Vaša NLB Banka