Skip to content

Najavljujemo istraživanje zadovoljstva klijenata za 2024. godinu

09.10.2024.

U NLB Banci se tokom cijele godine trudimo da vas saslušamo i uvažimo komentare, sugestije, kritike i pohvale. Na taj način zajedno utičemo na unapređenje usluge.

    

Sada vas pozivamo da učestvujete u godišnjem istraživanju, koje nam pomaže da još bolje razumijemo vaše potrebe i očekivanja.

 

Istraživanje zadovoljstva klijenata koje sprovodimo tokom oktobra i novembra, će u ime NLB Banke raditi agencija Valicon iz Slovenije u saradnji sa agencijom Open Source iz Srbije.

 

Dobićete email ili telefonski poziv za učešće koje je dobrovoljno, a odgovori se tretiraju kao povjerljivi podaci.

    

Vaše mišljenje nam je dragocjeno i rezultati istraživanja će biti ključni za to da zajedno unaprijedimo usluge koje koristite, kako bismo ih što više približili vašim porebama.

    

Bićemo zahvalni ukoliko prihvatite poziv da učestvujete u ovom istraživanju i unaprijed zahvaljujemo na izdvojenom vremenu i svim informacijama koje ćete nam pružiti.

      

NAPOMEMA: Tokom istraživanja nećemo tražiti lične ili bankarske podatke (PIN, lozinke naloga, broj bankovnog računa, platne kartice...).

 

Ukoliko su Vam potrebne dodatne informacije ili imate nedoumica, sugestija, komentara u vezi sa bilo čim iz procesa istraživanja zadovoljstva klijenata, naše kolege iz Kontakt centra su dostupne putem mejla info@nlb.me i telefona 19888, radnim danima od 08.00 do 22.00 časa, subotom od 08.00 do 18.00 časova.

 

Hvala na povjerenju i saradnji.

 

Vaša NLB Banka

Seznam za primerjavo je prazen

Na primerjalnem seznamu ni shranjenih izračunov. Za primerjavo morate dodati nekaj izračunov.