Skip to content

U martu sprovodimo istraživanje zadovoljstva klijenata i brenda

28.02.2025.

U želji da unaprijedimo vaše bankarsko iskustvo i prilagodimo naše usluge vašim potrebama, u martu sprovodimo istraživanje zadovoljstva klijenata i brenda, a vas pozivamo da doprinesete ovom istraživanju.

 

Učešće u istraživanju je dobrovoljno, a svi odgovori biće tretirani kao povjerljivi podaci. Istraživanje će u martu, u naše ime, vršiti agencija Ipsos d.o.o. iz Podgorice, a kontakt će biti ostvaren putem email-a ili telefonskog poziva.

 

Vaše mišljenje nam je od velike važnosti jer nam pomaže da poboljšamo naše usluge i učinimo ih više prilagođenim vašim potrebama.

 

Cijenili bismo ako biste prihvatili poziv da učestvujete u ovom istraživanju i izdvojili dio vašeg vremena kako bi podijelili svoje mišljenje sa nama.

 

NAPOMENA: Tokom istraživanja nećemo tražiti lične ili bankarske podatke (PIN, lozinke naloga, broj bankovnog računa, platne kartice...).

 

Ukoliko su Vam potrebne dodatne informacije ili imate nedoumica, sugestija, komentara u vezi sa bilo čim iz procesa istraživanja zadovoljstva klijenata, naše kolege iz Kontakt centra su dostupne putem mejla info@nlb.me i telefona 19888, radnim danima od 8.00 do 22.00 časa, subotom od 8.00 do 18.00 časova.

 

Hvala na povjerenju i saradnji.

 

Vaša NLB Banka

Seznam za primerjavo je prazen

Na primerjalnem seznamu ni shranjenih izračunov. Za primerjavo morate dodati nekaj izračunov.