Zajedno kreiramo budućnost NLB - vaše mišljenje se računa
7.10.2025.
U NLB Banci vjerujemo da najbolje napredujemo kada pažljivo slušamo svoje klijente.
Zato tokom oktobra i novembra sprovodimo istraživanje zadovoljstva klijenata i brenda, i želimo da čujemo i vaše mišljenje.
Iskustva klijenata nam pomažu da bolje razumijemo njihov potrebe i da usluge koje pružamo učinimo još jednostavnijim, bržim i više prilagođenim njima.
Zahvalni smo svima koji učestvuju i izdvoje malo vremena da podijele svoje utiske, zapažanja, sugestije – svaka povratna informacija za nas je dragocjena.
Istraživanje će, u ime NLB Banke Podgorica, sprovesti Ipsos d.o.o. Podgorica, putem e-maila ili telefonskog poziva.
Učešće u istraživanju je potpuno dobrovoljno, a svi odgovori su povjerljivi.
Napomena: Tokom istraživanja nikada nećemo tražiti lične ili bankarske podatke (PIN, lozinke, broj računa, podatke o karticama i slično).
Za sva pitanja ili komentare u vezi sa istraživanjem, konsultanti iz NLB Kontakt centra su na raspolaganju putem e-maila info@nlb.me ili na broj 19888 – radnim danima od 8.00 do 22.00 i subotom od 8.00 do 18.00 časova.
Zajedno gradimo bolje bankarsko iskustvo.
Vaša NLB Banka.
Za sve što dolazi.